مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-16اجتماعي

امسال حقوق ناجیان غریق سواحل گیلان به موقع پرداخت می شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه امسال حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: علاوه بر پرداخت مطالبات سال گذشته، - ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه امسال حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: علاوه بر پرداخت مطالبات سال گذشته، حقوق خرداد و تیر امسال را پرداخت می کنیم.

محمدمهدی نیازمند امروز در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان های رودسر، لنگرود و لاهیجان که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، با اشاره به کاهش محسوس غریق در سواحل گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 10 نفر به 2 نفر، اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی و تدبیر از غرق شدن افراد و داغدار شدن خانواده ها جلوگیری کنیم.

وی یکی از مهم ترین رسالت های ستاد ساماندهی سواحل را ایجاد فضای امن برای مردم و گردشگران دانست و افزود: به دنبال گسترش طرح های سالم سازی دریا و مدیریت نقاط خطرآفرین در سواحل هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از افزایش ناجیان غریق و نیروهای امداد و نجات خبر داد و تصریح کرد: در کنار حراست از سلامت مردم، اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی دهیم.

نیازمند، با بیان اینکه حدود 560 ناجی غریق و امدادگر در سواحل گیلان فعال شده اند، گفت: سالم سازی دریا جهت حضور گردشگران بسیار حائز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال حقوق ناجیان غریق سواحل گیلان به موقع پرداخت می شود

امسال حقوق ناجیان غریق سواحل گیلان به موقع پرداخت می شود